EVENT | BODY SHOP CHRISTMAS EVENT


Vorige week woensdag zijn vriendinnen MariekeNicole en ik naar het speciale The Body Shopevent geweest: “Look, feel & do good Christmas & Winter Trend Event“, in AmsterdamMarieke had al eerder kaartjes gewonnen en nam Nicole mee. De avond voor het event, de dinsdag avond dus, zag ik op de Facebookpagina van The Body Shop dat er nog kaartjes over waren! De eerste zeven mensen die als eerste reageerde, wonnen de kaartjes. Lucky me! Ik was één van die zeven mensen en had dus dat kaartje gewonnen! Wij met z’n drieën mochten naar dit event, super toch?! Je raadt het al, mijn dag kon niet meer stuk!


De rode loper was al voor ons uitgelegd en we werden hartelijk ontvangen. Binnen in de shop stonden een aantal vrouwen klaar om ons onder handen te nemen. Je kon een heerlijke handmassage krijgen en ook kon je je make-up laten bijwerken. Uiteraard allemaal met producten van TBS haar kerstcollectie. Vanilla BlissGinger Sparkle en Cranberry Joy zijn de drie kerstgeuren/limited editions. Alledrie ruiken ze echt heerlijk! Ik kreeg een handmassage met de bodybutter Vanilla Bliss. Die geur is zo heerlijk! Het ruikt naar zoete vanille, wat overigens één van mijn lievelingsgeuren is!




Op het event konden we genieten van heerlijke cocktails en hapjes. Bij binnenkomst kreeg iedereen een kaart waarop je drie producten mocht schrijven; jouw wishlist die je kon winnen. Later op de avond werden er drie kaarten uit de box getrokken en die mensen wonnen de producten die zij op hun wishlist gezet hadden! Niemand van ons drie had gewonnen, helaas. Een werknemer bij TBS nam deze super leuke polaroidfoto die ik mee mocht nemen naar huis als aandenken. Say cheese!



Dit was de goodiebag die ik mee naar huis kreeg! (De drie bodybutters heb ik zelf gekocht.) We kregen een cadeaucard van 10 euro(!), een lipbalm met als geur Ginger Sparkle, een shimmer lotion met als geur Cranberry Joy en twee zakjes thee met als smaken: Harvest Apple Spice & Winter Chai. 
Wauw, heerlijk! We hebben ons zo ontzettend vermaakt! We zijn heerlijk in de watten gelegd en hebben vooral genoten van de leuke sfeer! Binnenkort komen de reviews van de producten,stay stunned!
With love, Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten