FASHION | MIJN KLEDINGREK























Tadaaaa, hier mijn kledingrek wat ik pas kocht bij de Ikea. Ik houd van kleding, maar het laatste half jaar ben ik iets meer met make-up bezig geweest dan met kleding. Op dit rek hangen kledingstukken die ik graag draag of die ik gewoon super mooi vind. Zoals je kunt zien draag ik (bijna) nooit schreeuwerige kleuren. Ik houd meer van pastelkleuren, kleuren als roze, beige, licht blauw, licht groen etc. Ook heb ik echt een zwak voor witte bloesjes…




Ik koop mijn kleding vaak bij Vintage of Kringloopwinkels. Die zwarte ‘bont’ jas heb ik bij de Kringloopwinkel gekocht voor maar 10 euro! Ik woon in dat ding… Ook koop ik mijn kleding bij: River Island, ASOS, H&M, Primark, Zara, Monki en Topshop.


Deze schoenen draag ik heel erg vaak! Het eerste paar (van links naar rechts) is van ASOS en ze hebben een hak vak 13,5 cm! Het tweede paar schoenen kocht ik bij een Vintage winkel in Arnhem. Ze zijn alleen een paar maten te klein, maar ik heb ze heel erg uitgelopen! Ha, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden toch?! Het laatste paar kocht ik bij de Episode in Amsterdam. Als ik in Amsterdam ga winkelen, loop ik altijd even die winkel door, heerlijk!

With love, Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten