BEAUTY | SHEA BODY BUTTER

shea body butterDames en heren: dit is dé body butter die mij de winter door helpt! Mijn benen zijn net zo droog als een woestijn… De Shea body butter van The Body Shop smeer ik een paar keer per week op mijn benen en het werkt ontzettend goed tegen mijn droge huid. 


Vooral in de winter heb last een droge huid op mijn benen, maar ook op mijn bovenarmen en schouders helaas. Ook op die plekken smeer ik deze goddelijk ruikende body butter. Het hoofdingredient is natuurlijk: sheabutter. “Shea Butter heeft uitstekende hydraterende eigenschappen en wordt helende en regeneratieve eigenschappen toegeschreven.” Precies wat ik nodig heb voor mijn droge huid en ik zou niet meer zonder kunnen.
shea body butter
shea body butter
shea body butter
Wat is jullie ervaring met Shea butter?
Shea body butter (200 ml) kost 16 euro en is te koop bij The Body Shop.
Liefs,
Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten