LIFESTYLE | BEAUTYAVOND LUSH

Lushbeautyevent
Afgelopen woensdagavond ging ik samen met vier klasgenootjes naar de Lush Beautyavond. Eerst zouden Nicole, Marieke en ik met z’n drieën gaan, maar omdat er nog plaatsen over waren, mochten Laurie en Amanda ook mee! Het was echt super gezellig om dit met de vijf leukste meiden uit de klas te doen!

Lush Beautyavond
Deze Beautyavond van Lush stond in het thema van huidverzorging. Totaal was er een klein gezelschap van 15 meiden aanwezig. Een prima aantal, want zo was het niet te druk en had je de kans om vragen te stellen aan de medewerksters van Lush. We begonnen met een gezichtsmassage en ik was de gelukkige die de gezichtsmassage ontving. Men, wat lekker was dit! Ik werd gemasseerd met het Full of Grace serum. Deze bar kocht ik een aantal weken geleden en ik ben helemaal gek op dit product!
Hierna gingen we in groepjes uit elkaar: de droge/gevoelige huid, de normale/gemengde huid en de vette huid. Ik zat natuurlijk bij de droge/gevoelige huid en de producten die we gebruikten waren speciaal bedoeld voor dit huidtype. Allereerst maakten we ons gezicht schoon met de cleanser: Angels on bare skin. Deze heb ik nog nooit geprobeerd, maar oh wat is ‘ie fijn! Nadat we dit met water hadden verwijderd, reinigde we ons gezicht na met de toner: Like a breath of fresh air. Deze toner gebruik ik een aantal maanden en die vind ik ook erg fijn.
Lush Beautyavond
Hierna was het tijd voor het masker! We gebruikten de BB-seaweed, echt een heerlijk masker met zeewier.
Lush Beautyavond
Lushb
Van links naar rechts: Laurie, ik, MariekeAmanda en Nicole. Foto:Nicole
LushbwFoto: Nicole
Lush Beautyavond
Lush Beautyavond
Lush Beautyavond
Nadat het masker 15 minuten gezeten had, was het tijd om het eraf te halen en onze huid verder te verzorgen met een crème. Ik gebruikte de Skin Drink moisturiser, die overigens echt heerlijk is!
Nadat ons gezicht helemaal verzorgd was, konden we door de winkel snuffelen, foto’s maken en veel producten ruiken en testen.
Lush Beautyavond
Lush Beautyavond
Mijn favoriete massagebar!
IMG_4748
Lush Beautyavond
Lush Beautyavond
Lush Beautyavond
IMG_4725
Ik kon het natuurlijk toch niet laten om niets te kopen! Mijn gezichtsreiniger is op, dus ja, dat is een goed excuus natuurlijk! Ik kocht de gezichtsreiniger Ultra bland en als verassing kreeg ik van de verkoopster ook nog een pot Angels on bare skin mee! Morgen kun je meer hierover lezen.
Ik vond het echt een super leuke en leerzame avond. Het was echt super gezellig met m’n klasgenootjes en Lush bedankt voor de toffe avond!
Liefs,
Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten